QUESTZONE
QUESTZONE

ЩО ТАКЕ КВЕСТ І ЩО У НИХ ВСЕРЕДИНІ

Фото  к новости ЩО ТАКЕ КВЕСТ І ЩО У НИХ ВСЕРЕДИНІ
Я обожнюю детективні історії: спостерігати за тим, як картинка складається воєдино і відповідь стає очевидним - справжнє інтелектуальне задоволення, але найбільший захват, звичайно, викликає головний герой - той самий чоловік, в голові якого збирається пазл і народжується блискуча ідея ... ммм, як повинно бути здорово бути їм! Ось про що я думала, вперше почувши про квест-кімнаті. Шанс перевірити себе в ділі виявився дуже привабливим і, швидко зібравши команду, ми відвідали кімнати. У всіх різні асоціації з квестами в реальності: у кого-то в пам'яті відразу спливає Шерлок Холмс, інші згадують дозорні або комп'ютерні ігри, з яких все і починалося, в чомусь вони схожі на телешоу Форт Боярд, але скажу відразу - карликів, змій і павуків в кімнаті не буде. На ділі там виявилися:
схованках Вони можуть бути де завгодно: в меблів, в плінтусах, світильниках, книгах, стінах. Час обмежений, тому методично перевертати все догори дном не завжди хороша ідея - більш ймовірно, що є підказка, яка вкаже де шукати. кодові замки
Їх може бути дуже багато: на дверцятах шаф, скриньок та на валізах і ящиках. Щоб їх відкрити потрібні комбінації цифр і тут головне уникнути спокуси почати вводити всі цифри, які ви бачите навколо - року видання книг або карт, старі написи з газет, час з годин і так далі. Багато предметів в кімнатах використовуються тільки для атмосфери і написи на них можуть не грати ніякого значення, тому спочатку потрібно зрозуміти логіку, а вже потім пробувати варіанти. Механізми
По-моєму, найцікавіша частина квест-кімнат. Чим більш технологічні механізми, тим цікавіше і загадковіше. І ось в цьому схожих кімнат, напевно, немає. Десь потрібно потягнути за мотузочку, десь натиснути на кнопки, а десь переставити предмети місцями. Ніколи не знаєш що відбудеться: може відкритися потаємні двері, вимкнутися світло, включитися інше освітлення, забратися або додатися частину стіни - варіантів дійсно багато і добре, що ще не зустрічався той, в якому стіни починають зміщуватися.
УЛЬТРАФІОЛЕТОВА ЛАМПА
Часто використовується тому, що з її допомогою дуже просто приховати, наприклад, написи. Як тільки ви бачите таку лампу у вас відразу з'являється 2 завдання: по-перше, знайти як її включити, а, по-друге, знайти те, на що вона буде світити. Іноді це стіни, а іноді якісь окремі предмети або паперу. У будь-якому випадку вам доведеться знайти як її використовувати.
«РУШНИЦЯ», ЯКИЙ має вистрілити
Важливе вміння, яке з'являється тільки після проходження декількох квест-кімнат - це можливість відокремлювати випадкові предмети від потрібних. У деяких квестах гравців можуть спеціально заплутувати, підкидаючи в кімнату речі, які можуть повести по хибному шляху, але заплутатися можна і без цього. Як я вже говорила, в кімнатах майже завжди є речі просто для створення атмосфери, але є й ті, які тут явно невипадкові. Наприклад, якщо ви бачите щось, для чого потрібні батарейки - є сенс почати їх шукати, тому що ймовірно ця річ повинна запрацювати і допомогти. Інші приклади: сонячні окуляри, ліхтарик, лупа тощо повинні наштовхнути вас на думку, що вони тут не просто так і повинні зіграти свою роль в розгадуванні таємниці. А ось перегортання численних книг і розбір дивана по пружинки краще відкласти на момент повного відчаю.
Порада: Якщо ви щось знайшли, але не знаєте що з цим робити, то в більшості випадків потрібно шукати далі, а не зациклюватися на знахідку - ймовірно ви просто ще не отримали усієї потрібної інформації і вона чекає вас далі.
І на завершення про підказки: вони є завжди, часто їх кількість обмежена, але буває і нескінченну кількість підказок. Тут дуже важливо знайти такий баланс, щоб не провести годину в муках і при цьому не позбавити себе всього головного задоволення - того почуття, коли ти здогадався і герой!
інші Статті