QUESTZONE
QUESTZONE

Як створюються квести

Фото  к новости Як створюються квести
Перенесення комп'ютерної гри в реальність пов'язаний з цілою низкою складнощів. Потрібно створити настрій у гравців, викликати у них непідробний азарт, щоб адреналін почав вирувати в крові, щоб гра захопила «з головою» і не відпускала до самого фінішу.
Хочете дізнатися, як створюється інтрига? Ми готові поділитися своїми знаннями і напрацьованим досвідом. Основні складові квесту
Основних складових хорошого квесту в реальності всього чотири. Виділити головний неможливо. Вони всі однаково важливі. А ось перший відомий. Це підбір захоплюючого сюжету.
Найбільш часто використовуються цікаві казки, пригоди, жахи, фантастика. З вибраного матеріалу витягають найцікавіше, підправляють, вкорочують, підводять під ігровий час. Наступний етап полягає в створенні обстановки. Опрацьовуються найдрібніші деталі. Кімната повинна перенести героїв в інший світ. Потрібно домогтися абсолютного подібності з «книжковим» місцем, в яке потраплять геймери, переступивши поріг квест-кімнати. Інтерес грі дадуть хороші головоломки. Загадки потрібно або знайти, або придумати. Друге краще, так випробування виявляться оригінальними, не зустрічатимуться в інших квестах.
Придумана гра проходить випробування на придатність.
Спочатку в неї грають самі творці. По ходу дій записується час, уточнюються нюанси, коригуються неточності. Так повторюється кілька разів, поки не з'явиться впевненість у повній готовності квесту до використання. На цьому підготовка завершується.
Як адміністратори коректують гри
Квести розрізняються по складності. Найпростіші підходять новачкам. Як не дивно, школярі розгадують таємниці і знаходять підказки набагато швидше дорослих. Для них складають ігри середньої складності.
Квест в реальності може закинути команду мандрівників на занедбану планету, в джунглі або пустелю. Гравці можуть виявитися в ролі гангстерів, або копів, дослідників космосу або безстрашних шукачів скарбів.
За діями команди, замкненою в ескейп-румі, постійно спостерігають адміністратори. Коли стає зрозуміло, що учасники відстають від графіка, їм «підкидають» підказку. А якщо гравці виявляються занадто ерудованими, без праці складають «пазли» і обходять пастки, адміністратори їх «пригальмовують», підкидаючи нові спецефекти, віддаляють від фінішної межі.
інші Статті