QUESTZONE
QUESTZONE

Найцікавіші сюжети квестів

Фото  к новости Найцікавіші сюжети квестів
В азіатських країнах перші ескейп-руми з'явилися в десятому році нашого століття. З цього моменту вони розвивалися, удосконалювалися. Те, що сьогодні підноситься під назвою «Ескейп» оснащено приголомшливим декораціями, супроводжується відмінними спецефектами. Як тільки гравці переступають поріг ескейп-руму, вони виявляються в незвіданому світі повному таємниць і загадок. Їм належить пройти масу випробувань, щоб, подолавши всі труднощі, повернутися в світ реальний.
Звідти повертаються.
У більшості квестів гравцям потрібно знайти можливість покинути кімнату, в яку вони потрапили. Кожна команда має свою легенду (причину, по якій гравці виявилися в ескейп-румі). В одному випадку, їх захопили пірати і замкнули в трюмі, в іншому, «хакерів» помістили в лікарню для душевно хворих, в третьому, ... Та хіба лікакім чином люди виявилися в неволі. Головне їм потрібно вибратися і на це є лише 1 годину.
Найбільш популярні квести. З усіх сюжетів, що розігруються в квест-румах, у молоді найбільшою популярністю користуються: Жахи, Пагони, Апокаліпсиси, Лабіринти
Не потрапити в лапи маніяка.
У першому випадку команда знаходиться в жахливому місці. Це може виявитися повний привидів будинок або лігво маніяка.
В інструктажі, що передує грі, геймерам повідомляють страшні подробиці. Так ще до проникнення на ігровий майданчик закладається певний настій, страх починає проникати в свідомість.
Квест-рум непривітний, його похмура обстановка змушує напружуватися. Несподівані відповідні сюжету спецефекти викликають бурхливу реакцію і настільки ж бурхливі викиди адреналіну. Голосно що цокають годинник не дають забути, що час обмежений.
Тільки б не наздогнали.
Другий варіант перетворює гравців у втікачів, за якими хтось женеться. Геймери можуть тікати з полону, з в'язниці. Вони можуть бути як хорошими людьми, так і поганими. В обох випадках гонитва «захлинеться», якщо команда за відведений їй час зуміє знайти вихід. Зробити це непросто. Однак, існують підказки. Спочатку їх слід знайти, а потім розгадати.
Врятувати людство.
У сюжетах під загальною назвою «Апокаліпсис» гравці рятують світ. Тільки від них залежить, буде тривати життя на Землі, або повністю зникне. Причин виникнення може бути маса: вирвався з-під управління атом або смертельний вірус, що потрапила з космосу бактерія або нашестя інопланетян. Команда повинна знайти протиотруту, засіб, здатний протистояти світовій загрозі. Залишилось зовсім небагато. Треба поспішати.
Знайти вихід.
В лабіринти потрапляють шукачі пригод, скарбів і артефактів. Знайти вхід завжди простіше, ніж вихід. Гравців підстерігають численні пастки, їх чекають хитромудрі загадки. Тільки впоравшись із завданнями можна нарешті вийти з нескінченного лабіринту.
інші Статті